onsdag 6 februari 2013

Välkomna.

Hej och välkomna till min blogg. Låt oss börja såhär: Av ren respekt för mina barn och min man kommer jag troligtvis inte publicera våra namn här i bloggen. Ej heller tydliga ansiktsbilder på oss. Det får ni ta och komma över, helt enkelt.

Denna blogg är ett ställe som jag kommer använda mig av för att kunna berätta våra små vardagshistorier. Mest en plats för släktingar och vänner, men ni andra är förstås också välkomna om ni är nyfikna på mig och min familj.

Som ni nog redan förstått är det jag som är Mamman i vår familj om fyra, jag och min man blev ett par i början av år 2007, och gifte oss sedan sommaren 2011. Vi bor i ett bostadsrättsområde i Sjuhäradsbygden (Västra Götaland), men har ställt in siktet på att hitta ett hus. Men först vill jag njuta färdigt av min föräldraledighet (våra barn är födda hösten 2010 och våren 2012). Bortsett från att vara föräldraledig träffar jag släktingar och vänner, pysslar en del, och tränar två-tre gånger i veckan.

Efter föräldraledigheten hoppas jag på att bli antagen till en utbildning jag är intresserad av, men om inte det går vägen så kommer jag söka arbete. Efter såhär lång föräldraledighet (arbetade inte emellan barnen) så ska det faktiskt bli roligt att börja arbeta igen, även om det lär kännas lite jobbigt att ha mina barn på förskolan. Så till hösten (alternativt januari 2014) är det in i ekorrhjulet som gäller.

Ja. Där var lite om mig och min familj, häng på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar